Polonia_Camp to czterodniowe spotkanie młodej Polonii z całego świata, które odbyło się w Warszawie i zgromadziło ponad 1000 uczestników z 46 krajów. To projekt łączący energię festiwalu, siłę międzynarodowej konferencji i atmosferę rodzinnego zjazdu – z koncertami topowych polskich artystów (m.in. Natalia Przybysz, Justyna Steczkowska czy L.U.C.), debatami z inspirującymi osobowościami (m.in.Jurek Owsiak, Szymon Marciniak czy Prof. Jerzy Bralczyk), warsztatami, sportem i networkingiem. Misją wydarzenia jest budowania wspólnoty i więzi wśród młodych Polaków mieszkających poza granicami kraju, a także wzmocnienie i promocja nowoczesnego, pozytywnego wizerunku Polski na arenie międzynarodowej. Dzięki energii uczestników oraz intensywnej kampanii komunikacyjnej Polonia Camp stało się globalnym punktem odniesienia dla polonijnej młodzieży.
- 4 dni, ponad 60 wydarzeń – koncerty, debaty, warsztaty, goście specjalni
- Ponad 1000 uczestników z 46 krajów
- 4 sceny
- 4 hale namiotowe
- 6 tirów sprzętu
- Ponad 100 osób w ekipach produkcyjnych

W Brandfeed odpowiadamy za kompleksową realizację Polonia_Camp – od pierwszych pomysłów strategicznych po pełną produkcję i logistykę wydarzenia. Naszym zadaniem było nie tylko stworzenie spójnej marki, ale także zaprojektowanie komunikacji, która skutecznie dotarła do młodej Polonii z całego świata i zbudowała zaangażowaną społeczność. Dzięki połączeniu działań kreatywnych, public relations i digitalowych z najwyższej klasy produkcją eventową, Polonia_Camp stało się wydarzeniem o globalnym zasięgu i wyjątkowym charakterze.






