Polonia_Camp 2025

Polonia_Camp to czterodniowe spotkanie młodej Polonii z całego świata, które odbyło się w Warszawie i zgromadziło ponad 1000 uczestników z 46 krajów. To projekt łączący energię festiwalu, siłę międzynarodowej konferencji i atmosferę rodzinnego zjazdu – z koncertami topowych polskich artystów (m.in. Natalia Przybysz, Justyna Steczkowska czy L.U.C.), debatami z inspirującymi osobowościami (m.in.Jurek Owsiak, Szymon Marciniak czy Prof. Jerzy Bralczyk), warsztatami, sportem i networkingiem. Misją wydarzenia jest budowania wspólnoty i więzi wśród młodych Polaków mieszkających poza granicami kraju, a także wzmocnienie i promocja nowoczesnego, pozytywnego wizerunku Polski na arenie międzynarodowej. Dzięki energii uczestników oraz intensywnej kampanii komunikacyjnej Polonia Camp stało się globalnym punktem odniesienia dla polonijnej młodzieży.

  • 4 dni, ponad 60 wydarzeń – koncerty, debaty, warsztaty, goście specjalni
  • Ponad 1000 uczestników z 46 krajów
  • 4 sceny
  • 4 hale namiotowe
  • 6 tirów sprzętu
  • Ponad 100 osób w ekipach produkcyjnych

W Brandfeed odpowiadamy za kompleksową realizację Polonia_Camp – od pierwszych pomysłów strategicznych po pełną produkcję i logistykę wydarzenia. Naszym zadaniem było nie tylko stworzenie spójnej marki, ale także zaprojektowanie komunikacji, która skutecznie dotarła do młodej Polonii z całego świata i zbudowała zaangażowaną społeczność. Dzięki połączeniu działań kreatywnych, public relations i digitalowych z najwyższej klasy produkcją eventową, Polonia_Camp stało się wydarzeniem o globalnym zasięgu i wyjątkowym charakterze.

  • opracowanie strategii i koncepcji wydarzenia
  • kreację identyfikacji wizualnej i hasła przewodniego
  • zarządzanie stronę www oraz dedykowaną aplikacją mobilną
  • prowadzenie działań public relations oraz media relations
    (wygenerowane AVE ponad 3.400.000 zł!)
  • kompleksowe zarządzanie kanałami social media
  • produkcja wydarzenia – sceny, strefy tematyczne,
    koncerty i debaty, aktywności sportowe, booking artystów
  • koordynacja logistyki, współpraca z partnerami i sponsorami